Przedsiębiorstwo el12 sp. z o.o. w ramach Programu Akademia el12 podejmuje współpracę ze szkołami o profilach elektrotechnicznych.
Zasady współpracy :
- Szkoła zgłasza chęć udziału w Programie Akademia el12 drogą mailową: marketing@el12.pl
- Wstępne spotkanie Przedstawicieli el12 oraz Przedstawicieli Szkoły
- Podpisanie Umowy współpracy
- Wytypowanie Opiekuna Programu ze strony szkoły
- Poinformowanie wszystkich uczniów szkoły o możliwości przystąpienia do Programu Akademia el12.
Obowiązki Opiekuna Programu ze strony szkoły:
- Kontakt z Organizatorem Programu Akademia el12
- Weryfikacja uczniów zgłaszających się do Programu Akademia el12
- Regularne umieszczanie testów i zadań na Platformie Akademia el12
- Sporządzanie listy zwycięzców na koniec każdego roku szkolnego
- Współpraca i koordynacja działań zewnętrznych i wewnętrznych z Organizatorem programu